sobota, 25 kwietnia 2015

Ciepły podmuch wiosny

Nareszcie przyszło upragnione ciepło, którego tak wyczekiwałam. 
Coraz dłuższe cieplejsze dni, coraz cieplejsze noce.
Poniższa stylizacja jest typowo wiosennym lekkim zestawieniem na spacer, na randkę, na dobry dzień:) 
Koronkowy top z frędzlami w stylu Coachella Festival oraz kilka tulipanów są delikatnym dopełnieniem całości.





Płaszcz - H&M
Top - H&M
Spodnie - Pull & Bear
Torba - Reserved
Naszyjnik - Medicine
Kapelusz - Centro

Fot. Michał Buddabar
Tutaj

7 komentarzy:

  1. Idealnie lekko i wiosennie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia! świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, ładnie wszystko ze sobą się komponuje :)
    Super wyglądasz ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, podoba mi się dosłownie wszystko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świeże spojrzenie na stylizację. Wszystko super ze sobą współgra, sama bym się tak ubrała :) I oczywiście moje ukochane tulipanki...:) Inspirująco :) Czekam na kolejne posty :>

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie założyłabym ten zestaw, wszystko mi się w nim bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń